Услуги

Счетоводни услуги

Месечното абонаментно счетоводното обслужване включва следните услуги:

  • изготвяне на индивидуален сметкоплан, счетоводна политика и план за документооборота съобразени изцяло с информационните потребности на клиента;
  • цялостно организиране на счетоводната отчетност;
  • приемане, преглед, класифициране и осчетоводяване на първичните счетоводни документи;
  • съставяне на периодични справки за вземанията от клиенти и задълженията към доставчици;
  • ежемесечно изчисляване на финансовия резултат;
  • подготовка и регистрация на фирмата по Закона за данък върху добавената стойност при покриване на нормативните изисквания;
  • ежемесечно изготвяне и подаване на дневници и справки-декларации по Закона за данък върху добавената стойност по електронен път;
  • ежемесечно изготвяне на платежните документи за разчитане с бюджета;
  • подаване на ИНТРАСТАТ декларации по електронен път;
  • отчитане на материалните запаси и следене на складовата наличност;
  • класифициране на дълготрайните материални и нематериални активи, съставяне на счетоводен и данъчен амортизационен план и изчисляване на дължимите амортизации;
  • съставяне на месечни и годишни оборотни ведомости и главни книги;
  • извършване на годишно счетоводно приключване и съставяне на годишните счетоводни отчети съгласно действащото законодателство;
  • подготовка и подаване на необходимата информация за извършване на незевисим финансов одит;
  • подаване на отчетите по електронен път;
  • изготвяне на Годишна данъчна декларация и подаване по електронен път;
  • изготвяне на необходимите документи и справки за извършвани проверки и ревизии отнасящи се за периода на действие на договора за абонаментно счетоводно обслужване;
  • данъчни консултации и данъчна защита по корпоративно данъчно облагане, облагане на физически лица, ДДС;
  • изготвяне на междинни отчети при кандидатстване за кредит, лизинг;
  • Изготвяне на месечни, тримесечни статистически отчети за нуждите на НСИ и Българска Народна Банка;

Личен състав  и  ТРЗ

  • подтотовка на всички документи във връзка с назначаване на нов служител;
  • изготвяне на трудови договори, допълнителни споразумения, заповеди за отпуски, наказания и прекратяване на трудови правоотношения;
  • Регистрация  на сключен договор, изменение и прекратяване на трудов договор по електронен път;
  • Ежемесечно изработване на ведомости за заплати и фишове .Подаване по електронен път Декларация1 и Декларация 6 към НАП;
  • Обработка на хонорари на наетите лица по извънтрудови правоотношения  и подаване по електронен път Декларация1 и Декларация 6 към НАП;
  • Обработка и подаване на болнични листове в НОИ, начисляване на социални и здравни осигуровки на собствениците самоосигуряващи се лица, изготвяне на платежни документи и подаване на по електронен път Декларация1 ежемесечно и Деклацация 6 за годината;
  • изготвяне на платежни документи за дължими данъци и вноски за фондове на ДОО, здравно осигуряване;
  • Издаване на служебни бележки за осигурителен стаж и доход на персонала, които да послужат пред НОИ, бюрото по труда, Агенция за социално подпомагане и другаде, където е необходимо;
  • Издаване и заверка на трудови книжки на персонала;
  • Подготовка и внасяне на документи за пенсиониране;
  • Заверка на осигурителен стаж в НОИ за периода на абонаментно счетоводно обслужване;      

ЦЕНИ

Цената на предлаганите услуги се определя индивидуално за всеки клиент съобразно дейността и документооборота на дружеството.